Hverdagen i SFO

I SFOen kan I møde Anette, som både har timer i skolen og i SFOen hver eftermiddag.
Susanne har, ligesom Anette, været i SFOen i mange år. Susanne er også en af dem I møder hver dag.
Camilla og Tina er undervisningsassistenter og arbejder på skolen og har desuden timer i SFOen.
Derudover kan I møde Allan, som er pedel.

SFOmedarbejderne er stabile og erfarne og gør alt hvad de kan, for at tilrettelægge aktiviteter til børnene, og samtidig hjælper de med at sætte gode lege i gang og styrker de sociale relationer.

Hvordan ser hverdagen ud i SFO?

SFOen åbner kl. 6.15 hverdag, vi serverer morgenmad i tidsrummet kl. 6.15. - 7.15. og kl. 7.35 sender vi børnene i skole. På det tidspunkt er der en gangvagt på indskolingsgangen til at hjælpe børnene, hvis der er behov for det.

Vi åbner igen, når børnene har fri fra skole.

Åbningstider:
Mandag-Torsdagkl. 6.15 - 17.00
Fredagkl. 6.15 - 16.00

Når børnene møder ind i SFOen efter skoletid, er der mulighed for at spise madpakker inden leg og aktiviteter går i gang.

Der tilbydes aktiviteter hver dag i SFOen. Vi laver bål,  går i gymnastiksal, spiller/leger på multibanen, bygger huler i skoven, laver kreative aktiviteter o.l.  Aktiviteterne er frivillige og udover dem, er der altid mulighed for at bruge mooncars, legepladsen, sandkassen, skoven osv.

Det er muligt for børnene at opbevare skiftetøj, overtøj, fodtøj m.v. på deres plads i SFO´ens garderobe.

Får man mad i SFO´en?

Børnene har selv eftermiddagsmad med på nær fredag, hvor man kan tilmelde sig fredagsmad. Ligeledes kan man tilmelde sig morgenmadsordningen. Se mere under fanen SFO mad.

AB 13.3.24

SFO Takster 2024

Shape Created with Sketch.