Velkommen til Glyngøre Skole

Drone foto af skolen

Følg os på Facebook: Glyngøre Skole & SFO

Om skolen

Glyngøre Skole er byens lokale skole  med  70 elever fordelt på 0. - 6.klasse.

Glade børn lærer bedst og glade børn har lyst til at lære. Skolen har fokus på elevernes faglige, personlige og sociale udvikling.

Glyngøre Skole er et godt sted at være og et godt sted at lære.

Vi lægger vægt på, at læringsmiljøet i både skole og SFO opleves som inspirerende og motiverende, og derved giver de bedst mulige rammer for læring og trivsel, hvor alle oplever at være en del af et fællesskab.

Skolen har gode fysiske rammer med relativt nye læringsmiljøer, både inde og ude; nye redskaber på legepladsen, nye møbler på indskolingsgangen og på mellemtrinnet.

Skal dit barn starte i skole, kan du med fordel læse mere her.

Skoleindskrivning til Børnehaveklassen åbner i perioden fra 5 december til 31 januar - følg linket her: Skolestart (skive.dk)

På besøg:

Skal du besøge skolen, kan du med fordel køre ad Enghavevej og parkere ved hovedindgangen på vores store parkeringsplads, som befinder sig på Skovbakken 4

Ankommer du ad Strandvej, møder du vores lille parkeringsplads på "bagsiden" af skolen.

Video fil

Skoledagene

Hver morgen starter vi med fælles morgensang i Kridthuset. Her synges både nye og gamle sange. Det er en dejlig måde at skabe en fælles start på dagen.

Indskolingen 0.-2. klasse.

IndskolingenMødetider
Mandag til Torsdagkl. 7.45 - 13.30
Fredagkl. 7.45- 12.45

Mellemtrin - 3.-6. klasse

MellemtrinMødetider
Mandag - Onsdag og Fredagkl. 7.45 - 13.30
Torsdagkl. 7.45- 14.15

AB/13/4/24

Folder.pdf

Shape Created with Sketch.

Gode råd angående forsikringer

Shape Created with Sketch.