SFO mad

Hvad tilbydes af mad i SFO-tiden?

Børnene skal selv medbringe eftermiddagsmad på nær fredag, hvor man kan tilmelde sig fredagsmad og frugt. Ligeledes kan man tilmelde sig morgenmadsordningen.

Morgenmaden serveres hverdag i tidsrummet kl. 6.15 - 7.15.

Frugten står klar, når børnene har spist deres madpakker således de kan tage et stykke, når de er sultne. Vi servere altid flere forskellige slags frugt.

Fredagsmaden er ugens højdepunkt. Hver anden uge får vi "sund"  fredagsmad, eksempelvis; rugbrød med pålæg, groveboller, pastasalat, frugtsalat og lignende. I de andre uger får vi eksempelvis;  is i kakao, franske hotdogs, kage og lignende. Ved højtiderne gør vi oftest lidt ekstra om fredagen.

Tilmelding til madordningerne

Bestillingen og betaling sker ved at overføre pengene til mobilepay nr. 200096, hvor der i beskeden noteres barnets navn, klasse og hvad der betales for. Efter betalingen skal du give besked til Anette.

Er der behov for morgenmad eller fredagsmad en enkelt morgen, kan man vælge at betale for en enkelt dag.

Prisoversigt pr. 1-6-2023:
Pris Pr. Barn:

Morgenmad:

Samlet pris for Fredagsmad og Frugt : Fredagsmad:

Frugt (1 stk. pr. barn pr.dag):

Prisen for hele skoleåret 450 kr. 700 kr. 250 500 kr.
Prisen for 1/2 skoleår - - - 300 kr.
Prisen for en måned 50 kr. - - -
En enkelt dag 10 kr. - 10 kr. -